تجربه چندین ساله در ارائه سیستم های اطلاعاتی به سازمانهای بزرگ کشور، شرکت آینده نو را به این باور رسانده که محصول متفاوت در کنار خدمات پشتیبانی متفاوت پاسخگوی نیاز امروز مشتریان حوزه فناوری اطلاعات است. به عبارت دیگر این دو لازم و ملزوم همدیگر هستند و هریک به تنهایی نمی تواند رضایت مشتری را جلب کند. بر پایه همین رویکرد، خدمات گسترده پشتیبانی شرکت آینده نو در سه لایه مختلف و به هم پیوسته به مشتریان عرضه می شود.
درحال حاضر شرکت آینده نو دارای دو تیم کاری میباشد. واحد پشتیبانی یکپارچه نرم افزاری و منسجم که تمامی خدمات پشتیبانی از طریق همین واحد به مشتریان ارائه می شود.
از سوی دیگر یکی از ویژگی های بارز پشتیبانی شرکت آینده نو استفاده از کارشناسان خبره در هریک از حوزه های نرم افزاری مورد نظر مشتریان می باشد. به عبارت دیگر وقتی شما (به عنوان مشتری) در ارتباط با سیستم پرسنلی از حوزه مدیریت منابع انسانی آی نو با شرکت تماس بگیرید قطعا یکی از کارشناسان که تسلط کامل به این سیستم را داشته و تجربه استقرار آن در سازمانهای مختلف را در کارنامه کاری خود دارد پاسخگوی شما خواهد بود. همین ویژگی باعث شده تا بتوانیم خدمات سریع و تخصصی متفاوتی به مشتریان گرامی ارائه کنیم .
باتوجه به اینکه کلیه سیستمهای این شرکت مبتنی بر وب هستند و نصب آنها در سازمان بصورت متمرکز صورت می گیرد، ارائه خدمات از طریق برقراری ارتباط راه دور امن با سرور(های) آی نو صورت می گیرد. اما این فقط یکی از راهکارهای ما برای ارائه خدمات پشتیبانی است.