123

درباره ما

راهکارهای یکپارچه منابع انسانی
مدیریت ساختارهای هلدینگی
مبتنی بر مدلها و متدهای روز دنیا
راهکارهای ابری منابع انسانی (Cloud)

سیستم جامع مدیریت منابع انسانی آی نو

در دنيای اطلاعات، بی شك يكی از عوامل دخيل در موفقيت يك سازمان، استفاده صحيح و به هنگام از فناوری های اطلاعات در زمينه تخصصی و حرفه ای خود می باشد. سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی كشور با احساس اهميت استفاده از اين فناوری ها در ارايه خدمات بهتر و بهينه تر اقدام به تعريف پروژههای مختلفی در اين زمينه نموده اند.
با توجه به زمانبر بودن فرايندهاي دستی در حوزه امور پرسنلی مشتمل بر جذب و استخدام، صدور احكام و پرداخت حقوق و دستمزد، كارگزينی، مدیریت عملکرد، آموزش، رفاهی، حضور و غياب، و ارزشيابی كاركنان و در راستای يكپارچه سازی و وحدت رويه در انجام فرآيندهای مربوط، سازمانها ، هلدینگ ها و شرکت ها مديريت سرمايه های انسانی خود را از صورت جزيره ای خارج می کنند و بصورت متمركز و فرآيند محور به صورت بسيار كارآمد تر در می آورند.
مجموعه نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی آی نو با نگاهی جامع و با هدف مکانیزه نمودن روال‌های مربوط به پرسنل سازمان و پوشش نیازهای گسترده آنان بر پایه یک زیرساخت یکپارچه ارائه گردیده است. این مجموعه علاوه بر پاسخگویی به نیازهای استاندارد، سازمان را در مکانیزاسیون واقعی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی یاری می‌نماید.

بیشتر ...

محصولات

tsh25
گردش کار
2-m-01
کارتابل
پرسشنامه
پرسشنامه
tsh28
پورتال و فرهنگ سازمانی
tsh21
رفاهی
tsh22
جذب و استخدام
tsh23
پرونده الکترونیکی
tsh24
آئین نامه و بخشنامه
ahkam
احکام
hogog & dastmozd
حقوق و دستمزد (جبران خدمات)
tsh18
انضباط کار
tagziye
اتوماسیون تغذیه
tsh12
آموزش
tsh13
شناسنامه شغل
tsh14
تشکیلات و ساختار سازمانی
tsh15
پرسنلی
tsh08
نظام پیشنهادات
tsh09
مدیریت دانش
ارزیابی عملکرد
modiriyatamalkard
مدیریت عملکرد
imani
ایمنی و بهداشت
tsh06
مدیریت سیستم
alarm
آلارم
ertebat ba modiran
ارتباط با مدیران و مشاوران
tsh29
گزارش ساز پویا و هوشمند
payan xedmat
پایان خدمت (تسویه حساب)
asnad
اسناد
tsh03
طبقه بندی مشاغل
gozaresh saze poya & hoshmand
داشبورد گزارش ساز
karkarde personel
کارکرد پرسنل (حضور و غیاب)
پشتیبانی

تجربه چندین ساله در ارائه سیستم های اطلاعاتی به سازمانهای بزرگ کشور، شرکت آینده نو را به این باور رسانده که محصول متفاوت در کنار خدمات پشتیبانی متفاوت پاسخگوی نیاز امروز مشتریان حوزه فناوری اطلاعات است. به عبارت دیگر این دو لازم و ملزوم همدیگر هستند و هریک به تنهایی نمی تواند رضایت مشتری را جلب کند. بر پایه همین رویکرد، خدمات گسترده پشتیبانی شرکت آینده نو در سه لایه مختلف و به هم پیوسته به مشتریان عرضه می شود.

درحال حاضر شرکت آینده نو دارای دو تیم کاری میباشد. واحد پشتیبانی یکپارچه نرم افراری و منسجم که تمامی خدمات پشتیبانی از طریق همین واحد به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر یکی از ویژگی های بارز پشتیبانی شرکت آینده نو استفاده از کارشناسان خبره در هریک از حوزه های نرم افزاری مورد نظر مشتریان می باشد. به عبارت دیگر وقتی شما (به عنوان مشتری) در ارتباط با سیستم پرسنلی از حوزه مدیریت منابع انسانی آی نو با شرکت تماس بگیرید قطعا یکی از کارشناسان که تسلط کامل به این سیستم را داشته و تجربه استقرار آن در سازمانهای مختلف را در کارنامه کاری خود دارد پاسخگوی شما خواهد بود. همین ویژگی باعث شده تا بتوانیم خدمات سریع و تخصصی متفاوتی به مشتریان گرامی ارائه کنیم .

باتوجه به اینکه کلیه سیستمهای این شرکت مبتنی بر وب هستند و نصب آنها در سازمان بصورت متمرکز صورت می گیرد، ارائه خدمات از طریق برقراری ارتباط راه دور امن با سرور(های) آی نو صورت می گیرد. اما این فقط یکی از راهکارهای ما برای ارائه خدمات پشتیبانی است.

بیشتر بخش پشتیبانی

نرم افزار موبایل سیستم منابع انسانی آی نو Native Code

شرکت‌ آینده نو نسخه مخصوص موبایل از سرویس های کاربردی خود را تهیه کرده است تا کاربران تجربه بهتری از کار کردن با نرم افزار را داشته باشند. با اپلیکیشن آی نو مدیران و پرسنل می توانند بدون نیاز به مراجعه به سیستم با تلفن همراه خود کارتابل(پیشخوان) را مشاهده کرده و اطلاعات آن را به روز نمایند اپلیکشن موبایل آی نو به منظور سهولت دسترسی کاربران تمامی موارد پر کاربرد و مورد نیاز بخش کارتابل از قبیل ثبت انواع درخواست های مجوز تردد، ثبت و کنترل ورود و خروج، پرسشنامه، پرونده الکترونیکی من ، رزرو غذا ، وقایع حساس مدیریت عملکرد و … را به شکل کاربر پسند با توجه به مجوزها در اختیار کاربران می گذارد.

پیشخوان

پرونده الکترونیکی

درخواست ها

مشاهده ورود و خروج

ثبت وقایع حساس

پرسشنامه

دریافت دموی نرم افزار سیستم جامع منابع انسانی آی نو